E-novice

Osnovna šola / naravoslovje

Iskanje: razred predmet
Razvrsti po: datumu objave abecedi

Sistem živih bitij (PRENOVLJENO)

Preglednica za učence

dodatno gradivo

Prenovljena preglednica je praktičen pripomoček pri poučevanju vsebin raznolikosti živih bitij pri predmetih naravoslovje in biologija v osnovni šoli. Gradivo je zasnovano tako, da učenci pridobijo predstavo o razsežnosti raznolikosti živih bitij, hkrati pa jih sistematično vodi skozi njihov razvoj in predstavlja nekaj najznačilnejših predstavnikov posamezne sistematske skupine.

Zaradi novejših spoznanj molekularne in evolucijske biologije organizme dandanes razvrščamo v tri domene: BAKTERIJE, ARHEJE in EVKARIONTE.

več »

Jaz pa vem, kako rožice cveto ...

Naravoslovje za 6. razred osnovne šole

Marina Dermastia, Damijan Denac, Špela Goričan, Robert Repnik, Matej Urbančič, Tatjana Vidic

učbenik

Učbenik Jaz pa vem, kako rožice cveto … prinaša v pouk naravoslovja v 6. razredu marsikaj novega in svežega. Zasnovan je tako, da v skladu s smernicami poučevanja naravoslovja posamezne teme biologije, kemije in fizike obravnava zelo prepleteno in usklajeno z letnimi časi, kar lahko učence dodatno spodbudi k opazovanju narave in k preprostim eksperimentom. Učno snov podaja sistematično, razumljivo in v preprostem jeziku, kar je še kako pomembno pri razlagi nekoliko abstraktnejših pojmov, kot so celica, toplota, elektrika itd. Učbenik zagotavlja možnost usvojitve vseh učnih ciljev in doseganja standardov znanja po veljavnem učnem načrtu.

več »

Jaz pa vem, kako rožice cveto ...

Naravoslovje za 6. razred osnovne šole

Tatjana Vidic, Robert Repnik, Marina Dermastia, Špela Goričan

delovni zvezek

Delovni zvezek Jaz pa vem, kako rožice cveto … je dobrodošlo dopolnilno gradivo pri predmetu naravoslovja. Čeprav je zasnovan tako, da sledi istoimenskemu učbeniku, je cilj reševanja delovnega zvezka doseganje vsebinskih in procesnih znanj učnega načrta, zato je primeren tudi kot dodatno učno gradivo.
Vsebuje naloge za ponavljanje in utrjevanje znanja in dejavnosti, s katerimi učenci urijo različne naravoslovne postopke: napovedovanje, opazovanje, merjenje, beleženje in branje podatkov ter njihova razlaga …

več »

Ste jo videli že, srno?

Naravoslovje za 7. razred osnovne šole

Staša Tome, Blanka Ravnjak, Saša A. Glažar, Robert Repnik

učbenik

Naslov učbenika za naravoslovje v 7. razredu Ste jo videli že, srno? je iz pesmi Mateja Bora in vzbuja radovednost. In naravoslovci so zelo radovedni. Opazujejo pojave, stvari in organizme okoli sebe in se nenehno sprašujejo o njih. Avtorji učbenika želijo zvedavost in vedoželjnost prebuditi pri vseh učencih, zato so poleg vsebin, ki uresničujejo osnovne cilje iz učnega načrta, vključili tudi različne rubrike za širjenje znanja:
– V rubriki Stri oreh so poskusi, ki jih lahko učenci sami izvedejo doma ali z učiteljevo pomočjo pri pouku.
– V rubriki Seme besede je razložen jezikovni izvor nekaterih strokovnih izrazov.
– Rubrika Kaleče znanje je namenjena razlagi zahtevnejših tem iz učnega načrta ter predstavitvi zanimivosti iz neživega in živega sveta.

več »

Ste jo videli že, srno?

Naravoslovje za 7. razred osnovne šole

Staša Tome, Blanka Ravnjak, Saša A. Glažar, Robert Repnik

delovni zvezek

Delovni zvezek Ste jo videli, že srno? je dobrodošlo dopolnilno gradivo pri predmetu naravoslovja. Čeprav je zasnovan tako, da sledi istoimenskemu učbeniku, je cilj reševanja delovnega zvezka doseganje vsebinskih in procesnih znanj učnega načrta, zato je primeren tudi kot dodatno učno gradivo.
Vsebuje naloge za ponavljanje in utrjevanje znanja in dejavnosti, s katerimi učenci urijo različne naravoslovne postopke: napovedovanje, opazovanje, merjenje, beleženje in branje podatkov ter njihova razlaga …

več »

Naravoslovni dnevnik

Marina Dermastia, Špela Goričan, Robert Repnik, Matej Urbančič, Tatjana Vidic

samostojni delovni zvezek

Naravoslovni dnevnik ni klasičen delovni zvezek. Gre za splošno zasnovano gradivo, ki ga lahko pri pouku naravoslovja uporabljajo vsi učitelji in učenci, ne glede na to, kateri učbenik so izbrali. Učence Naravoslovni dnevnik seznanja z načinom dela v naravoslovju ter jih usmerja v samostojno opazovanje in preizkušanje. Ker radovedni naravoslovci veliko delajo sami, jih je treba seznaniti z navodili za varno raziskovalno delo v laboratorijih. Hkrati je nujno, da vsak učenec ve, kako naj ravna v primeru poškodb z nevarnimi snovmi.

več »

Vaša košarica


Vaša košarica je prazna.