E-novice

Novica

Vsi delovni zvezki Kocka za matematiko v osnovni šoli so prenovljeni in že na voljo; v pripravi učbenika Kocka 8 in 9

11.09.2016

Prenova učbeniških kompletov za pouk matematike od 6. do 9. razreda se bliža koncu. Nova izdaja učbenika Kocka 6 je izšla že lani, letos smo pripravili Kocko 7, v pripravi pa sta tudi Kocka 8 in 9, ki bosta izšli predvidoma pozimi. Na voljo pa so vsi delovni zvezki – pravkar je izšla Kocka 9.
Če ste po prenovi učnih načrtov leta 2011 nehali uporabljati Modrijanovo Kocko, je zdaj priložnost, da jo ponovno vzamete v roke, in to tembolj zato, ker bodo učbeniki prihodnje šolsko leto obogateni z multimedijskimi vsebinami – videoposnetki, 3D-modeli in interaktivnimi orodji ter nalogami. Ob tiskani izdaji bodo tako izšli še v i-obliki, primerni za uporabo v razredu na interaktivnih tablah in na domačem računalniku.

Marjana Dornik, Tihana Smolej, Maja Turk, Majda Vehovec

Kocka 6

Marjana Dornik, Tihana Smolej, Maja Turk, Majda Vehovec

Kocka 6

Marjana Dornik, Tihana Smolej, Maja Turk, Majda Vehovec

Kocka 7

V PRIPRAVI

Marjana Dornik, Tihana Smolej, Maja Turk, Majda Vehovec

Kocka 7

Marjana Dornik, Tihana Smolej, Maja Turk, Majda Vehovec

Kocka 8

V PRIPRAVI

Marjana Dornik, Tihana Smolej, Maja Turk, Majda Vehovec

Kocka 8

Marjana Dornik, Tihana Smolej, Maja Turk, Majda Vehovec

Kocka 9

Marjana Dornik, Tihana Smolej, Maja Turk, Majda Vehovec

Kocka 9

objavljeno v rubriki: i-Modrijan

Sorodne novice

na vrh strani

06.04.2016

Zgodovina kot zgodba – novi Modrijanovi učbeniki za zgodovino v 7., 8. in 9. razredu »

Založba Modrijan je prvi učbenik za zgodovino v osnovni šoli izdala leta 1995 – to je bil Vzpon meščanstva za 7. razred osemletke, ki sta ga napisala Peter Vodopivec in Maja Žvanut. Učbenik je izšel v danes nepredstavljivo visoki nakladi 24.000 izvodov in postal eden najbolj priljubljenih in najdlje uporabljanih osnovnošolskih učbenikov za ta predmet.

Učbenik za 6. razred Spoznavajmo zgodovino je namenjen spoznavanju zgodovinske vede – učenci se učijo o zgodovinskih virih, o tem, kako časovno in krajevno umestimo zgodovinski dogodek, pretekla obdobja pa spoznavajo ob prikazih pisave in pisal, gradbeništva, znanosti in vsakdanjega življenja. Učbenik dobi prihodnje leto novo podobo, usklajeno z novo serijo zgodovinskih učbenikov, ki smo jo zasnovali skupaj z Andrejem Krumpakom.
Lani smo vam predstavili nov učbenik za 7. razredStari in srednji vek, s katerim začnejo učenci spoznavati »pravo zgodovino« – od prazgodovine do konca srednjega veka. V 8. razredu zakorakajo v novi vek – tak je tudi naslov učbenika, ki je v postopku potrjevanja in bo predvidoma na voljo že spomladi.
Učbenika Stari in srednji vek ter Novi vek podajata učno snov kot zgodbo, pripoved, kar je tudi eden izmed pomenov grške besede historia.

objavljeno v rubriki: i-Modrijan

24.03.2016

Mali naravoslovni laboratorij – nova učbenika za naravoslovje v 6. in 7. razredu »

Ko je bila v slovensko osnovnošolsko izobraževanje vpeljana »devetletka«, se je v učnem programu veliko spremenilo. Eno izmed največjih sprememb so občutili učitelji naravoslovnih predmetov – biologije, fizike in kemije. Fizika in kemija sta sicer ostali v programu obeh zaključnih razredov, v 6. in 7. razred pa je bil namesto biologije vpeljan nov šolski predmet – naravoslovje.
Učni načrt opredeljuje naravoslovje kot predmet, pri katerem »učenci z raznovrstnimi spoznavnimi postopki spoznavajo in razvijajo razumevanje naravoslovnih pojmov in zakonitosti, ki so podlaga za razumevanje pojavov v naravi, povezanosti med živo in neživo naravo ter relacijami med zgradbo, lastnostmi in delovanjem živih in neživih sistemov v okolju«. Naravoslovje torej ni biologija, kot bi utegnili pomisliti ob pregledu učnih gradiv, ki smo jih šolski založniki pripravili kmalu po uvedbi tega predmeta. Naravoslovje naj namreč ne bi bilo nadomestilo za spoznavanje narave in biologijo, temveč ena od stopenj pridobivanja znanja o življenju ter naravi in našem okolju, ki se začne že v prvem triletju s spoznavanjem okolja in se nadaljuje v naslednjih dveh razredih s predmetom naravoslovje in tehnika.
Predmet naravoslovje izhaja iz ideje povezovati naravoslovne vsebine med seboj, a ta ideja dolgo ni povsem zaživela. Učni načrt namreč zahteva tudi »razvijanje in urjenje eksperimentalnoraziskovalnih veščin in spretnosti ter spoznavanje metodologije raziskovalnega dela«, vse to pa je bilo bolj domena fizikov in kemikov kot pa biologov. Tako so vsebine v večini učbenikov naravoslovja razdeljene na poglavja iz kemije, fizike in biologije, pri čemer prednjači zadnja.

Kako torej preseči tako vsebinsko razdelitev in v celoti slediti povezovalni ideji učnega načrta?

objavljeno v rubriki: i-Modrijan

20.03.2016

V šolskem letu 2016/17 bodo na voljo tudi interaktivni učbeniki založbe Modrijan »

Razvoj digitalizacije učnih gradiv, od tako imenovanih e-gradiv do i-učbenikov, smo pri Modrijanu ves čas budno spremljali. Za pripravo elektronskih gradiv se dolgo nismo odločili, in čeprav se zdi, da so nas prehiteli vsi drugi šolski založniki, se utegne izkazati, da je bila naša odločitev, da malce počakamo, pravilna. Strokovnjaki namreč že dolgo opozarjajo, da se branje in učenje z ekrana ne moreta primerjati z branjem tiskanih knjig in učenjem iz klasičnih učbenikov – prednost ima še vedno »papir« in nadomestiti ga ne more ne računalnik, ne tablica in ne pametni telefon. Vemo tudi, da se je v svetu izjalovila večina poskusov, da bi e-gradiva nadomestila učbenike in delovne zvezke – ti ostajajo nepogrešljivi, najučinkovitejši pa tudi najcenejši.
Lahko pa so i-gradiva koristna nadgradnja pri poučevanju in učenju iz učenikov ter reševanju nalog v delovnih zvezkih. Odločitev o tem, koliko i-gradiv uporabljati in kako pogosto, pa je seveda učiteljeva. In tako naj tudi ostane.

objavljeno v rubriki: i-Modrijan

Vaša košarica


Vaša košarica je prazna.