E-novice

Novica

Vabljeni na simpozij o Modrijanovih interaktivnih učbenikih in sistemu za e-izobraževanje

08.03.2017

Na simpoziju Modrijanov dan znanja vam bomo predstavili možnosti, ki jih omogoča uporaba sodobne izobraževalne tehnologije in Modrijanovih i-učbenikov pri učenju in poučevanju. Pripravili smo tri plenarna predavanja ter šestnajst predstavitev in delavnic, ki so tematsko razvrščene po predmetih poučevanja.
Dr. Marko Radovan, izredni profesor na Oddelku za pedagogiko in andragogiko na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani, bo spregovoril o izzivih in možnostih uporabe sodobne izobraževalne tehnologije v razredu za učitelje, Vuk Čošić, digitalni strateg, bo govoril o digitalni neenakosti generacij, učiteljev in staršev na eni strani ter učencev na drugi, Péter Török, direktor madžarske založbe Mozaik, pa bo predstavil sistem za e-izobraževanje mozaLearn, na katerem temelji Modrijanovo e-izobraževanje.

Predstavitve in delavnice bodo vodili učitelji, avtorji in uredniki učbenikov ter strokovni sodelavci založbe Modrijan za e-izobraževanje.
Udeležba na simpoziju poleg strokovnih predavanj, predstavitev in delavnic vključuje tudi paket gradiv:
• kodo za dvomesečni dostop do programa za e-izobraževanje na interaktivni tabli
• kodo za dostop do i-učbenikov, veljavno do 30. junija 2017
• priročnik z navodili za uporabo programa za e-izobraževanje
• kupon ugodnosti podjetja RoLAN
• knjižno darilo
Simpozij je brez kotizacije.

Simpozij bo v soboto, 8. aprila 2017 (od 9. do 17. ure), v predavalnicah Gospodarske zbornice Slovenija (Dimičeva ulica 13, Ljubljana), prijave pa sprejemamo do 27. marca na e-naslov i-modrijan@modrijan.si (ob prijavi navedite: naziv šole, ime in priimek, razred in predmet poučevanja ter to, katerih predstavitev in delavnic se boste udeležili) in s spletno prijavnico.

Vabljeni!

Prelistajte zloženko Modrijanov dan znanja.

objavljeno v rubriki: i-Modrijan

Sorodne novice

na vrh strani

24.03.2016

Mali naravoslovni laboratorij – nova učbenika za naravoslovje v 6. in 7. razredu »

Ko je bila v slovensko osnovnošolsko izobraževanje vpeljana »devetletka«, se je v učnem programu veliko spremenilo. Eno izmed največjih sprememb so občutili učitelji naravoslovnih predmetov – biologije, fizike in kemije. Fizika in kemija sta sicer ostali v programu obeh zaključnih razredov, v 6. in 7. razred pa je bil namesto biologije vpeljan nov šolski predmet – naravoslovje.
Učni načrt opredeljuje naravoslovje kot predmet, pri katerem »učenci z raznovrstnimi spoznavnimi postopki spoznavajo in razvijajo razumevanje naravoslovnih pojmov in zakonitosti, ki so podlaga za razumevanje pojavov v naravi, povezanosti med živo in neživo naravo ter relacijami med zgradbo, lastnostmi in delovanjem živih in neživih sistemov v okolju«. Naravoslovje torej ni biologija, kot bi utegnili pomisliti ob pregledu učnih gradiv, ki smo jih šolski založniki pripravili kmalu po uvedbi tega predmeta. Naravoslovje naj namreč ne bi bilo nadomestilo za spoznavanje narave in biologijo, temveč ena od stopenj pridobivanja znanja o življenju ter naravi in našem okolju, ki se začne že v prvem triletju s spoznavanjem okolja in se nadaljuje v naslednjih dveh razredih s predmetom naravoslovje in tehnika.
Predmet naravoslovje izhaja iz ideje povezovati naravoslovne vsebine med seboj, a ta ideja dolgo ni povsem zaživela. Učni načrt namreč zahteva tudi »razvijanje in urjenje eksperimentalnoraziskovalnih veščin in spretnosti ter spoznavanje metodologije raziskovalnega dela«, vse to pa je bilo bolj domena fizikov in kemikov kot pa biologov. Tako so vsebine v večini učbenikov naravoslovja razdeljene na poglavja iz kemije, fizike in biologije, pri čemer prednjači zadnja.

Kako torej preseči tako vsebinsko razdelitev in v celoti slediti povezovalni ideji učnega načrta?

objavljeno v rubriki: i-Modrijan

20.03.2016

V šolskem letu 2016/17 bodo na voljo tudi interaktivni učbeniki založbe Modrijan »

Razvoj digitalizacije učnih gradiv, od tako imenovanih e-gradiv do i-učbenikov, smo pri Modrijanu ves čas budno spremljali. Za pripravo elektronskih gradiv se dolgo nismo odločili, in čeprav se zdi, da so nas prehiteli vsi drugi šolski založniki, se utegne izkazati, da je bila naša odločitev, da malce počakamo, pravilna. Strokovnjaki namreč že dolgo opozarjajo, da se branje in učenje z ekrana ne moreta primerjati z branjem tiskanih knjig in učenjem iz klasičnih učbenikov – prednost ima še vedno »papir« in nadomestiti ga ne more ne računalnik, ne tablica in ne pametni telefon. Vemo tudi, da se je v svetu izjalovila večina poskusov, da bi e-gradiva nadomestila učbenike in delovne zvezke – ti ostajajo nepogrešljivi, najučinkovitejši pa tudi najcenejši.
Lahko pa so i-gradiva koristna nadgradnja pri poučevanju in učenju iz učenikov ter reševanju nalog v delovnih zvezkih. Odločitev o tem, koliko i-gradiv uporabljati in kako pogosto, pa je seveda učiteljeva. In tako naj tudi ostane.

objavljeno v rubriki: i-Modrijan

Vaša košarica


Vaša košarica je prazna.